باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵
خانه » اجتماعی » شرکت بازاریابی شبکه ای بادران گستران
فروش ویژه ست سارافون و دامن شلواري نيلوفر
این اولین بار است که یک ست سارافون و دامن شلواري در اینترنت در فروشگاه سبز گستر ارائه می شود. ست سارافون ودامن شلواري نيلوفر با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 45.000 تومان

شرکت بازاریابی شبکه ای بادران گستران

شرکت بازاریابی شبکه ای بادران گستران

بازاریابی شبکه ای یک مدل کسب و کار با ۵۰ سال قدمت است. تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع بازاریابی مخصوصا در مورد بادران وجود دارد که در بهترین حالت آن را یک کسب و کار بی اهمیت و در بدترین حالت عده ای فروشندگان حریص تعریف می کنند.

۱٫ بازاریابی شبکه ای بادران یک طرح هرمی غیرقانونی نیست.

بازاریابی شبکه ای بادران کاملا متفاوت از شرکت های هرمی است. شرکت های هرمی به این صورت کار می کنند که افراد با پرداخت مقداری پول عضو شرکتی می شوند تا در آینده با عضویت در آوردن چند نفر دیگر و رشد زیرمجموعه مشترین به چند برابر حق عضویت دست پیدا کنندو آن ها محصولی را نمی فروشند ، پول های افراد را جمع می کنند و البته با آن کاری انجام نمی دهند ، اما بازاریابی شبکه ای بادران به تولید کمک می کند و باعث پیشرفت اقتصادی جامعه می شود.

۲٫ تنها شخصی که در رای بادران قرار دارد ، پول به دست نخواهد آورد.

در شرکت بازاریابی شبکه ای بادران ، درآمد وابسته به تلاش است و هیچ ارتباطی با موقعیت ندارد. اعضا بدون در نظر گرفتن موقعیت شان هر اندازه که تلاش کنند درآمد به دست خواهند آورد.

۳٫ بازاریابی شبکه ای بادران در نهایت اشباع صورت نمی گیرد.

اشباع به مرحله ای گفته می شود که بازاریابی شبکه کل جامعه را فرا بگیرد و بازاریابان دیگر نتوانند مشتری پیدا کنند و این روند را ادامه دهند. اگر چنین اتفاقی بیفتد بسیاری از فعالان که در سطح پایین قرار دارند ضرر خواهند کرد. اما در حقیقت اشباع در بازاریابی شبکه ای غیرممکن است زیرا تعداد انسان ها نامتناهی است و هر روز افراد جدیدی متولد می شوند و در نتیجه بازاریابان خواهند توانست افراد جدیدی را به مجموعه اضافه کنند. Tim Sales بازاریاب شبکه ای در zig ziglar استدلال جالبی ارائه کرده است. او می گوید: آیا شما می دانید چه تعداد از افراد یخچال ندارند؟ نه؟ آیا این بین معنی است که جنرال الکتریک فروش یخچال را متوقف می کند؟

۴٫ بازاریابی شبکه ای بادران مفید است.

در سال ۲۰۱۳ این صنعت (نه بادران به طور کلی) حدود ۳۱٫۶۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار در ایالات محده (آمریکا) فروش داشته است. این تعداد در سراسر جهان به ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت. این اعداد به وضوح عملکرد بازاریابی شبکه ای را نشان می دهند.

۵٫ هدف بازاریابی شبکه ای بادران سوء استفاده از مردم نیست.

هدف بادران کمک کردن به یکدیگر است. موفقیت در بازاریابی شبکه ای از کمک به دیگران در رسیدن به اهدافشان به دست می آید. فردی که نمیتواند برای خود زیرمجموعه جذب کند باز هم درآمد به دست خواهد آورد.

اما در سرمایه گذاری روی زیرمجموعه خودشان را نخواهد داشت. برخی از بازاریابان شبکه ای ، جذب زیاد افراد را عامل موفقیت می دانند.

در حالی که کسانی در این صنعت موفق خواهند بود که در تلاش واقعی برای کمک به یکدیگر باشند.

۶٫ هر کسی می تواند در بازاریابی شبکه ای بادران ثروتمند شود.

اگر میزان موفقیت با پولدار بودن اندازه گیری می شود ، پس اکثریت کارکنان مشاغل سنتی محتمل شکست های بزرگی هستند. موفقیت در بازاریابی شبکه ای باید به وسیله تعدا مردمی که به اهداف شان رسیده اند اندازه گیری شوند. بسیاری از افراد موفقیت را زمانی بدست می آورند که به اندازه ی کافی در خانه می مانند و یا بدهی هایشان را پرداخت می کنند.

منبع این مطلب ویرایش شده ی مطلبی با عنوان “تصورات نادرست بازاریابی شبکه ای” به آدرس ibazaryabi.com است.

راستی خواستم مطلب رو همینجا تمام کنم که نظری یکی از دوستان در یکی از سایت ها رو گفتم بزارم تا استفاده کنید:

اگر صلاح دونستید این مطلب رو به اشتراک بگذارید
بررسی مشکلات ومعایب بازاریابی شبکه ای در ایران (از سیستم های هرمی تا بازاریابی شبکه ای به ظاهر قانونی)

 

این مطلب رو واسه این نوشتم چون بعد از چندین سال طی یک ماه گذشته به چهار جلسه پرزنت بازاریابی شبکه ای با ظاهری قانونی دعوت شدم و بوی نامطبوع کلاهبرداری به مشامم خورد طی بررسی هایی که انجام دادم، دیدم که حدود ۱۴ شرکت فعال با نامهای
آویژه سگال، ابرتجارت کهکشان (لغو مجوز شده)، شبکه بادران گستر، کارآفرینان پیشرو باورس، تلاشکاران سرمایه وزین (تکسو)، بازاریابان ایرانیان زمین (Biz)، مروارید پنبه ریز، زندگی سبز دماوند (Green Life)، سیمرغ عصر تجارت، میراث نفیس دستها، پارس نیوشا نیک، شبکه تلاش آفرینان تجارت، جانسون تجارت، بازاریابی شبکه ای راه سوم پارسیان، نیک پوشان رادین
هستند.
این شرکتها برخلاف اهداف مقدسی (که برای فریب اذهان عمومی ایجاد شده) که در سایتشون نوشته شده و بازاریابها شون به شدت روی این موارد تکیه می کنند:
مثل
۱. حذف واسطه ها
۲. حمایت از تولید ملی
۳. اشتغال زایی برای جوانان
۴. . . .
که در ذیل به بررسی این اهداف می پردازیم.
نگاهی به تاریخچه این شرکتها:
بازاریابی شبکه ای، به گفته دکتر فریدون قاسم زاده استاد دانشگاه شریف, در ایران ظرف چند سال گذشته مطرح شده در حالی که در دنیا قریب ۷۰ سال سابقه دارد. از حوالی سال ۱۹۳۰ مفهومی به نام بازاریابی شبکه ای از کشور آمریکا آغاز شد، این مفهوم در برخی از موارد معادل بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) استفاده می شد. در این روش تولیدکننده به جای اینکه کالاهای خود را از طریق عوامل پخش با درصد کمیسیون بالا به فروش برساند, از طریق خود مردم و مشتریان این کار را انجام می دهد. بدین طریق شبکه ای از مشتریانی که تمایل دارند در کار فروش به تولیدکننده کمک کرده و منفعتی نیز برای خود کسب نمایند, امر بازاریابی و فروش کالا را بر عهده می گیرند. در برخی از موارد در ادبیات، از بازاریابی شبکه ای به عنوان بازاریابی چند لایه ای (Multi Level Marketing-MLM) نیز نام برده می شود که هر دو عنوان ناظر به یک مفهوم هستند.
حال با نگاهی به تاریخچه و تعریف سبک واقعی بازاریابی شبکه ای به اهداف این شرکتهای به ظاهر قانونی نگاهی می اندازیم:
۱*- چنانچه هدف شرکتها حذف واسطه هست پس وجود خود این شرکتها نقض کننده این هدف می باشد . چون خود این شرکتها یک واسطه محسوب می شوند و هیچکدام تولید کننده محصول خاصی نیستند البته برخی از آنها کالاهایی به نام خود شرکت دارند که عملاً برند (نام تجاری که روی یک کالا نوشته می شود) آن شاید متعلق به این شرکتها باشد و این دلیل بر تولید آن کالا توسط آن شرکت نیست.
۲*- بحث حمایت از تولید داخلی رو مطرح می کنند که عملاً ۸۰ تا ۹۰ درصد از اجناسی که این شرکتها ارائه می دهند کالاهای خارجی است
یک سوال اینجا مطرح است و آن اینکه چرا از اجناس خارجی یا اجناس داخلی بی نام و نشان و عجیب و غریب استفاده شده؟
پاسخ به این سوال خیلی ساده است. چون اجناس خارجی قیمت مصرف کننده ندارند و این شرکتها این اجناس را با قیمتهای بسیار پایین (به علت کیفیت پایین این محصولات) خریداری کرده و با قیمتهای بسیار بالا به فروش می رسانند تا اول سود خود را تضمین کنند بعد با ارقام بالا و درصد سود های عجیب و غریب سر من و شما را کلاه بگذارند که می توانی در شرکت آنها تا ۴۰ % یا بیشتر هم سود ببری.
یک سوال مهم لطفاً به یک کارخانه تولیدی معروف بروید و از مدیر فروش کارخانه بپرسید که نمایندگان شما در سطح استان و کشور چند درصد سود می برند و آنها پاسخ خواهند داد در صورت خرید بالا و در بهترین شرایط حداکثر ۱۵ تا ۲۰ درصد پس چگونه است که این شرکتها که تولید کننده هم نیستند می توانند این سود ها را در صورت خرید جزء به شما بدهند؟ آیا غیر از این است که یک جنس با کیفیت پایین و با قیمت پایین می خرند و با قیمت بالا به مردم ارائه می کنند؟
نکته مهم: بدلیل ضعف در کیفیت مشتریان شاید فقط یکبار حاضر به خرید آن محصول باشند و نهایتاً متضرر اصلی نیروهای انسانی بی مزد داخل شرکت هستند که عمرشان را روی یک محصول بی کیفیت (شاید با ظاهر و بسته بندی آراسته) می گذارند.
۳*- مسئله اشتغالزایی مطرح شده که چنانچه قرارداد مربوط به این شرکتها را مطالعه کنید متوجه می شوید که کاملاً یک طرفه بوده و از نیروی بازاریاب کلیه تعهدات گرفته شده ولی هیچ تضمینی برای کار و آینده نیرو در نظر گرفته نشده؟
مثال۱: اگر جوانی عمر و جوانی خود را برای این شرکت بگذارد و با چوب خوری ابتدای کار کنار بیاید و با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارد تا به یک پورسانت برسد، حال اگر پس از گذشت یک مدت زمان، این کار به هر دلیل برای این شرکت مقرون به صرفه نبود و خواست کارش را جمع کند (همانطور که می دانید مجوز کار این شرکتها از ۶ ماه تا ۲ سال است) یا اعلام ورشکستگی کند، چه کسی جوابگوی عمر و زندگی تباه شده این جوان است؟
مثال ۲: بیاییم خدمات یک شرکت را که مانند این شرکتها در سطح کشور کار می کند و بر خلاف این شرکتها خدمات حقیقی ارائه می دهد را با این شرکتها مقایسه کنیم
شرکت بیمه یکی از رایجترین سولات که از طرف خریدارن خدمات مختلف بیمه ای مطرح می شود اینست که اگر شرکت بیمه ای X ورشکست شد و ما از آن شرکت بیمه نامه تهیه کرده باشیم چه کسی پاسخگوی ما خواهد بود؟
پاسخ تمامی شرکتهای بیمه ای یک پشتیبان به نام شرکت بیمه مرکزی دارند که کلیه نقل و انتقالات مالی شرکتهای بیمه را زیر نظر دارد و چنانچه شرکت بیمه ای بخواهد خارج از عرف مشخص شده عمل کند به سرعت جلوی کار آن شرکت گرفته می شود و چنانچه این شرکت به ورشکستگی برسد بیمه مرکزی پاسخگوی تمامی تعهدات این شرکت می باشد.
در صورتی که این شرکتهای بازاریابی شبکه ای هیچ تعهدی نه به شما دارند نه به هیچ ارگانی که در صورت ورشکستگی پاسخگوی شما یا زیر مجموعه هایی که ایجاد کرده اید باشد.
برگرفته شده از seller.blog.ir

فروش ویژه ست مانتو و شال طرح پارميس
مانتو تابستانه طرح پارميس دوخته شده از بهترین پارچه افسون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان و پاييز است. این مانتو دارای کمربند مخفی ...
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49.000 تومان

برای افزودن روی شکلک کلیک کنید

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurse
تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است